De gigantische lijst van zaken die men moet regelen om op een professionele manier internetmarketing op te starten is aanzienlijk. Belangrijk hierbij is om op een gegeven moment te (laten) beoordelen of de internet marketing strategie om de resultaten te verbeteren effect hebben. En natuurlijk ook of de omzet daadwerkelijk stijgt en het aantal klanten toeneemt.

Als de strategie niet werkt dan is het dus een verspilling van tijd en geld!

Wij spannen ons graag in om uw bedrijf te laten groeien en om ervoor te zorgen dat uw website en internet marketing optimaal samenwerken. Daar zetten wij analytics en conversie-optimalisatie voor in. Daarmee kunnen wij zorgen dat u het hoogste rendement op uw internet marketing investering krijgt.

Analytics setup – De basisopzet van google analytics is eenvoudig, maar voordat u echt inzicht krijgt, dient analytics professioneel te worden ingericht. Wij zorgen ervoor dat uw Analytics-account onder andere door middel van het instellen van doelen en het maken van aangepaste rapporten zo wordt ingericht zodat u waardevol bruikbaar internetmarketing inzicht verkrijgt.

Data interpretatie en internetmarketing rapporten
Het hebben van informatie is nuttig, maar weten wat je met die informatie moet doen is iets heel anders. Elke maand zullen wij een statusrapport voor u maken dat u zal ondersteunen bij uw zakelijke beslissingen, dit natuurlijk aan de hand van uw unieke doelen.

Conversie testen
Uw internetmarketing ideeën zijn niet altijd het meest geschikt voor uw website . De enige manier om erachter te komen hoe goed uw website voldoet aan de behoeften van de gebruikers is om de gebruikerstesten te laten uitvoeren. We kunnen deze testen voor u opzetten, uitvoeren en analyseren, zodat uw website een optimale gebruikerservaring genereert met een daarbij horende hoge omzet.

A / B Usability Testen
Een andere manier om de gebruikerservaring van uw website te beoordelen is om webpagina’s en hun onderdelen met elkaar te testen. Met onze uitgebreide ervaring met internetmarketing, zullen wij experimenten opzetten die ervoor zorgen dat uw website uiteindelijk “de internet bestemming” wordt voor de producten en diensten die u aanbiedt.